Beatles Cartoon - Eleanor Rigby

6 comments:

  1. October Skye4:34 PM

    I really like this video! I have never seen it before but I think it is a really creative way to express how this song came into being! =]

    ReplyDelete
  2. Emmitt7:39 PM

    Sweet vid! I like it.

    ReplyDelete
  3. I really enjoy the video, as well. I think it has a very creative way of describing this song by showing it through its cartoon images. I am glad you both enjoyed it! Happy to have found and shared it! :)

    ReplyDelete
  4. Rosalynne je te laisse un commentaire ici en Francais pour te faire travailler un petit peu en traduisant, haha.
    Je trouve ton site vraiment très complet et super bien fait ! Félicitations et bonne continuation.
    Pleins de bisous !

    ReplyDelete
  5. Merci Stacy! Je te dis un autre merci pour parler en francais, parce que c'est plus "diverse." Je te remercie de tes gentils commentaires! Beaucoup des remercies! Mdr. J'aime bien les Beatles et mes amis en france! Gros bisous et bonne journee a tous en france!

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:22 PM

    I love the video! It is fun to watch =)

    ReplyDelete